06/08/2012 09:30074

יופי אמיתי

 

טליה לוין

חוק הפוטושופ עבר, ואני מודה שאפילו לי כבר נמאס להביט על קמפיינים מעובדים לעייפה, מלאי ריטוש ומלאכותיות. כי בשורה התחתונה לא רק שזה לא יפה, אלא גם לא מעניין. לכן כששמעתי על הקמפיין החדש "את יפה כמו שאת" של רשת האופנה H&oבשיתוף עם אתר אוןלייף , החלטתי שמדובר במשהו ששווה מבט נוסף והתייחסות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הפרויקט  יוצא בעצם נגד מוסכמות היופי החברתיות שמדירות מהמפה את היופי הנשי האמיתי, ונותנות ביטוי בעיקר לריטוש אכזרי של כל דוגמנית, והופכים את דימוי האישה האידיאלית למשהו שאינו קיים ואין לו שום אחיזה כלשהיא במציאות.

השינוי בתפיסההתחיל בווגה איטלקי לפני מספר חודשים, בועל עטיפת השער הופיעו דוגמניות מלאות לראשונה בהיסטוריה שלה מגזין.כעת,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בפרויקט המקומי שלנו השתתפו בלוגריות, שחקניות ונשים משכמן ומעלה, שהצטלמו בהלבשה תחתונה וללא תיקוני פוטושופ כלשהם. בין המשתתפות, הסטייליסטית גאלה רחמילביץ, מאיה בצלאל, איריס קול, והשחקנית ענת וקסמן.

דירוג:
12345
קולות: 74
ספרו לחברים: