10/09/2012 10:06052

פיטנס - מרימים רגליים ונפרדים מורידים

 

רגליים יפות הן חלומה של כל אישה, אבל אצל רבות החלום אינו מתגשם. קיימים המון תרגילים לרגליים יפות וחטובות אבל כל זה לא שווה אם אתן סובלות מבעית ורידים. אך אל תתיאשו, יש תרגילים שעוזרים להיפטר מהורידים הבולטים.

נשים הסובלות מבעית ורידים הן נשים אשר עובדות המון שעות בישיבה או בעמידה. אבל כדי למנוע את התופעה אתן לא חייבות עכשיו להחליף מקצוע – ניתן להסתפק בכמה תרגילים פשוטיםשאפשר לבצע אותם אפילו במקום עבודה.

אם אתן יושבות

לנשים שיושבות כל היום ליד המחשב אנו ממליצים לעשות את התרגילים הבאים:

·        יצבו את רגליכן על העקב ותגעו עם קצות האצבעות בריצפה לפחות 15 פעם. לאחר מכן עשו הפוך, ייצבו את הרגל על האצבעות ותגעו ברצפה עם העקב.

·        מתחו את הרגל לפניכן ועשו תנועות סיבוביות עם כף הרגל. חזרו על התרגיל גם עם הרגל השנייה.

·        הצמידו את הרגליים זו לזו, הרימו את העקבים ופסקו ברכיים. סובבו אותן סיבוב שלם תוך הורדת העקבים. חזרו על התרגיל 15 פעם.

אם אתן  עומדות

אם אתן עובדות בעמידה תוכלו לבצע תרגילים מניעתיים הבאים:

·        העבירו את המשקל מחלק פנימי לחלק חיצוני של כף הרגל ותשארו בתנוחה זו לכמה שניות.

·        עמדו על קצות האצבעות, ספרו עד 10 והורידו את העקבים.

·        קפצו על קצות האצבעות 10-15 פעמים, לאחר מכן עמדו יציב על כל כף הרגל ולאחר זמן קצר חזרו על התרגיל.

אם תעשו את התרגילים הללו במשך יום עבודה (לפחות פעם בשעה) תולכו לשפר משמעותית את זרימת הדם ברגליים ולהוריד את הסיכוי לורידים בולטים. כדי להגיע לתוצאות טובות יותר תצטרכו לעבוד גם בבית.

varikoz_1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תרגיל 1

שכבו על הגב, מתחו את הידיים לאורך הגוף ושימו רגלים ישרות על הכיסא. כפפו וישרו את כפות הרגליים. חזרו על התרגיל לפחות 15 פעם.

תרגיל 2

תנוחה התחלתית כמו בתרגיל הקודם, רק שאת הרגליים יש להרים למעלה ומעט לפסק. סובבו את פרק כף הרגל שמאלה וימינה לפחות 7 פעמים לכל כוון.

תרגיל 3

שכבו על הגב ועשו "נר". עשו "מספריים" עם הרגליים לפחות 10 פעם.

אל תשכחו שהדרך הטובה ביותר לזכות ברגליים יפות היא הקפדה על התעמלות שתעזור לכן לשפר את זרימת הדם אחרי יום עבודה קשה. זכרו שנשים שסובלות מבעיית הורידים לא יכולות לעסוק באירובי, אירובי – מדרגה ותרגילי כוח בחדר כושר. עדיף להן לבחור בשחייה, פילאטיס או יוגה. שיהיו לכן רגליים יפות!

 

מפורסם באתר  Fn1  הקישור למקור חובה.

דירוג:
12345
קולות: 52
ספרו לחברים: