05/06/2012 10:03039

פיטנס מאחורי ההגה? כן, זה אפשרי!

 

לא פלא שלפעמים נהיגה מעייפת יותר מאשר ישיבה במשרד. לכן אם אתם מבלים את רוב היום בנהיגה סביר להניח שלקראת הערב תרגישו כאבים בכל הגוף ועייפות נוראית. כדי למנוע את התופעות הלא נעימות הללו אנו מציעים לכם לעשות תרגילים באוטו. כמובן לא בזמן הנהיגה, כדי לא לגרום לתאונה, אבל עמידה בפקק היא בהחלת זמן מתאים לביצוע של כמה תרגילים.

תרגילים באוטו יתאימו במיוחד לאנשים שלא מוצאים זמן לביקורים סדירים בחדר כושר ושניסיונות אימון במקום עבודתם גרמו להרמת גבה של העמיתים.

תרגיל 1

הרימו את יד ימין וגעו בתקרה ואת יד שמאל הורידו לאורך הגוף. הישארו במצב כזה למשך 5-7 שניות ולאחר מכן החליפו ידיים. חזרו על התרגיל מספר פעמים.

תרגיל 2

שימו יד אחת על ההגה ואת השנייה מתחו מאחורי הגב כמה שיותר רחוק. הישארו במצב הזה 5-7 שניות ואז החליפו ידיים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תרגיל 3

כווצו את הישבן כמה שיותר חזק, הישארו במצב הזה כמה שניות ואחר כך שחררו. חזרו על התרגיל מספר פעמים ולאחר מכן כווצו לסירוגים את החלק הימני והשמאלי של העכוז.

תרגיל 4

הזיזו את המושב לאחור ומתחו את הרגליים עד כמה שניתן. קרבו והרחיקו את הברכיים בכוח, כאילו אתם מפצחים אגוזים, אבל קחו בחשבון שאסור שהברכיים יגעו אחת בשניה. חזרו על התרגיל 10 פעמים.

תרגיל 5

הרימו את הכתפיים לכוון האוזניים והישארו במצב הזה 5-10 שניות. חזרו על התרגיל מספר פעמים. לאחר מכן הטו את הראש ימינה ושמאלה כמה שיותר בלי להרים את הכתפיים. סיימו את התרגיל עם סיבובים מעגליים לשני הכיוונים.

תרגיל 6

הקדישו תשומת לב מיוחדת לידיים. משכו את הידיים קדימה, שלבו את כפות הידיים, הרימו אותן למעלה ומתחו לאחור כמה שיותר. לבסוף עשו תנועות סיבוביות של כפות הידיים ונערו 8-10 פעמים.

אל תשכחו שנהיגה באוטו היא גם עבודה קשה שדורשת מנוחה ואם לא מתאפשר לכם לצאת לטיול או לאימון בחדר כושר התרגילים בתוך האוטו יכולים גם לתרום למצב.

 

מפורסם באתר  Fn1  הקישור למקור חובה.

דירוג:
12345
קולות: 39
ספרו לחברים: