28/05/2012 10:18055

יוגה בסאונה – פיטנס מזיע

 

נשים רבות עובדות על הגזרה שלהן באמצעות פיטנס, מגיעות לרגיעה נפשית בזכות יוגה ומנקות את הגוף מרעלים בזמן ביקור בסאונה. אבל לא רבות יודעות על קיומה של ביקראם יוגה שמשלבת בתוכה את שלושת המרכיבים הללו ועוזרת לחסוך זמן וכסף!

החום מגביר את היעילות

האימונים של ביקראם יוגה מתרחשים באולמות מיוחדים, עם טמפרטורה של 40 מעלות ו – 40% לחות. תנאי אוויר החמים מעלים את העומס על הגוף ובכך מגבירים את יעילות התרגילים.

סוג זה של יוגה מתאים למי שרוצה להיפטר ממשקל עודף וצלוליטיס ולהגיע לגזרה חטובה. להבדיל מסוגי יוגה אחרים כאן לא שמים דגש על מדיטציות וחיבור רוחני.

בסוג זה של יוגה אין תנוחות מסובכות שדורשות שליטה מושלמת על הגוף. התרגילים פשוטים למדיי, גם למתחילים, אבל בזכות טמפרטורה גבוהה והלחות הם אפקטיביים מאוד וניתן לראות תוצאות כבר אחרי מספר שבועות.

יוגה חמה

לביקראם יוגה יש גם השפעה "מבריאה" על הגוף. החימום מעלים כאבים שנובעים  מטראומות ישנות, מתיחות מיותרות או שרירים תפוסים. החום משפר את זרימת הדם, דבר המשפיע באופן חיובי על כל הגוף כולו ומונע מחלות לב – ריאה ואילו הזיעה הרבה שמופרשת מזרזת פינוי של רעלים מהגוף.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

יתרון נוסף של ביקראם יוגה הוא בכך שלא תרגישו כאבים רבים אחרי האימון כוון שחום מפרק את חומצת החלב שגורמת לתחושה של אי נוחות.

מה צריך לדעת?

בשביל האימון תצטרכו לרכוש בגד ים או גופייה ומכנס קצר. אבל אל תקנו בגדים מבדי כותנה כוון שהם יירטבו מהר וידבקו לגוף. תנו עדיפות לבגדי טריקו.

לפני האימון שתו לפחות 2.5 ליטר של מים, אבל עשו את זה לא ממש לפני האימון אלא קצת קודם, אחרת תרגישו תחושה של כובד בבטן שתפריע לכן להתעמל.

כאשר אתן בוחרות את החוג שימו לב לכך שלמפעילי החוג יש את כל הרישיונות והאישורים כדי לעסוק בביקראם יוגה והיזהרו מחיקוים זולים שיכולים לפגוע בבריאותכן.

ביקראם יוגה היא פתרון אידיאלי למי שרוצה לשלב ביחד את חיזוק השרירים, הבראה וניקוי של הגוף. האימונים נעשים באווירה רגועה והתרגילים עצמם אינם קשים כלל. אז קחו את עצמכן בידיים ובואו להזיע!

 

מפורסם באתר  Fn1  הקישור למקור חובה.

דירוג:
12345
קולות: 55
ספרו לחברים: