29/04/2012 09:35078

פיטנס מהנה - אירובי במים

 

אימונים אירוביים במים הפכו לפופולאריים מאוד בישראל בשנים האחרונות ואין זה פלא כוון שהם מניבים תוצאות מצויינות –עוזרים לשרוף שומנים מיותרים, לחזק שרירים, להקל על עמוד השדרה וכל זה ללא מאמץ מיותר. בנוסף לפיטנס במים יש אפקט מרגיע ומשחרר.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עבודת שרירים אפקטיבית

כידוע בעומק מסויים המים יוצרים התנגדות לתנועות האדם. המאמץ שנוצר כתוצאה מכך הוא משמעותי - התנגדות המים היא פי 12 גדולה יתר מהתנגדות האוויר! מצד שני המים לא מאפשרים לשרירים להתמתח יותר ממה שמאפשרת הגמישות הטבעית שלהם והעומס על המפרקים (למשל בזמן קפיצות) יורד באופן משמעותי. לכן אימונים אירוביים במים הינם אפקטיביים יותר ומזיקים פחות מאשר אימונים רגילים.

יציבה יפה

ידוע שאימונים אירוביים גורמים לעליה בהספקת החמצן לכל האיברים, מפתחים את מערכת הנשימה ומערכת כלי הדם. אימונים אירוביים במים משפרים את זרימת הדם ובכך משפרים את התוצאות. בנוסף המים הם אלו שלוקחים על עצמם את עומס משקלכן ובכך גורמים לעמוד השדרה שלכן להשתחרר מהלחץ ולהתיישר באמת. הדבר חשוב במיוחד לאנשים שכל היום נמצאים ליד המחשב – לעבודה בישיבה יש השפעה שלילית ביותר על היציבה.

הרזיה יפה

ללחץ של המים ישנה השפעה מעסה על הגוף ועל המערכת הלימפתית, דבר שגורם להקטנה של צלוליטיס. בנוסף במהלך האימונים במים הגוף שורף הרבה יותר קלוריות ושומנים, מאשר בחוץ. בשילוב עם האפקט המעסה הדבר גורם להרזייה מהירה וקלה יותר ללא שאריות עור מדולדל.

אירובי במים – אימון אוניברסלי

עוד יתרון של אירובי במים – כמעט ואין לו התוויות נגד. הוא לא מומלץ לאנשים שסובלים מאסטמה, מפגיעות בעור התוף וגם לאלו שעברו לא מזמן אירוע לבבי. כל שאר האנשים כולל קשישים, ילדים ונשים בהיריון יכולים ליהנות מאימונים אירוביים במים ללא כל בעיה.

אין שום סיכוי שתתחילו להשתעמם במהלך אימון אירובי במים. אתן יכולות לבצע ריצה במים,  אימון עם אלמנטים של קרב מגע או אפילו ריקוד. האימונים במים תמיד מאפשרים לכן לשמור על הכושר, על גוף חטוב ועל עור אלסטי. לכן אולי כדאי לכן לאחד יחדיו את הביקורים בחדר כושר ובבריכה וליהנות מכל היתרונות של אירובי במים.

 

מפורסם באתר  Fn1  הקישור למקור חובה.

דירוג:
12345
קולות: 78
ספרו לחברים: