06/09/2012 09:57079

נושפים את הקילוגרמים החוצה

 

כדי להיפטר מקילוגרמים מיותרים נשים נוטות לנקוטבשיטות שונות ומשונות. אחת השיטות לא קונבנציונליות היא התעמלות נשימתית סיניתשמכוונת להפחתת תחושת רעב ולסילוק רעלים מהגוף. כמובן אם תנשמו תוך כדי זלילת עוגות לא תראו שום שיפור, אבל השיטה בהחלט טובה כאמצעי נוסף שעוזר לרדת במשקל.

התעמלות נשימתית סיניתמורכבת משלושה תרגילים עיקריים. אם תקפידו לבצע אותם לעתים תכופות תוכלו לעבור את הדיאטה יותר בקלות. במקום סחרחורת וחולשהתרגישו תחושת קלילות וזרימה של אנרגיה שנובעת מהעשרת הגוף בחמצן.

"גלים"

כדי לבצע את התרגיל הראשון צריך לשכב על הגב ולקפל רגליים בזווית 90 מעלות (כפות רגליים צריכות להיות ישרות). הניחו כף יד אחת על בית החזה ואת השנייה על הבטן – כך תוכלו לשלוט יותר על הנשימות. בזמן השאיפה חייבים להכניס את הבטן ולהבליט את בית החזה ואילו בנשיפה, להפך צריך לנפח את הבטן ולהכניס את בית החזה "פנימה".

הנשימות צריכות להיות עמוקות אך איטיות – הקצב לא אמור להיות מהיר יותר מאשר קצב הנשימה הרגיל שלכן. אם אתן חשות סחרחורת תשתדלו לנשום עוד יותר לאט. סך הכל עליכן לעשות 40 שאיפות ונשיפות.

כאשר תלמדו לעשות את התרגיל ללא קושי תוכלו להתחיל לנשום נכון לא רק בשכיבה אלא גם בישיבה ובעמידה. תעשו את תרגיל ה"גלים" כל פעם שאתןחשות רעב. בעזרת התרגיל יהיה לכן קל יותר להתגבר על תחושה זו.

"צפרדע"

כדי לבצע את התרגיל עליכן לשבת על כיסא נמוך (עד 35 ס"מ גובה). יש לפסק את הרגליים הכפופות לרוחב הכתפיים וליצור זווית של 90 מעלות. כווצו את כף יד שמאל לאגרוף ולפפו אותו ביד ימין (גברים צריכים לבצע את התרגיל הפוך), הניחו את המרפקים על הברכיים והצמידו את האגרופים למצח.

תשתדלו להרפות כמה שיותר ולחשוב על דברים נעימים . ברגע שתרגעו תתחילו לנשום נכון.

dihanie_1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

יש להוציא את האוויר דרך האף לאט לאט. בזמן השאיפה בית החזה לא אמור לזוז ואת האוויר יש להכניס לבטן. קחו שאיפת אוויר, עצרו לכמה שניות, לאחר מכן קחו עוד שאיפה ואז הוציאו את האוויר לאט. יש לעשות את התרגיל במשך 15 דקות ובשום פנים ואופן אין לקום מייד עם סיומו. קודם כל הרימו את הראש, שפשפו את כפות ידיים אחת עם השנייה ורק לאחר מכן פקחו את העיניים. אחר כך כווצו אגרופים, תתמתחו ותנשמו עמוק – מייד אחר כך תרגישו זרימה של כוחות מחודשים.

אם אתן רוצות לרדת במשקל במהירות וביעילות יש לבצע את תרגיל הצפרדע 3 פעמים ביום – הוא יעזור לכן לא רק לשכוח את תחושת הרעב אלא גם לשפר את חילוף החומרים ואת זרימת הדם.

"לוטוס"

אתן יכולות לשבת כמו בתרגיל הקודם או בתנוחת לוטוס: שבו ישיבה מזרחית והניחו את הידיים על הברכיים כשכפות הידיים כלפי מעלה. יישרו את הגב, תכופפו מעט את הכתפיים ותרפו.

יש לנשום עמוק וכמה שיותר טבעי. תשתדלו כמעט ולא להזיז את בית החזה ואת הבטן ולהפוך את הנשימה לבלתי נשמעת. אל תתרכזו בתהליך הנשימה, תנו לו לזרום והפטרו מכל המחשבות המטרידות. תתרכזו בדפיקות הלב, אותן תתחילו לשמוע אם תהיו בהרפייה מלאה.

יש לבצע את התרגיל במשך 15-20 דקות שלוש פעמים ביום. הוא יעזור לכן להיפטר מהמתחים ויסלק מהגוף רעלים מיותרים.

ההתעמלות הנשימתית הזאת תעזור לכן להיות בריאות, חטובות, רגועות ויפות יותר. תקפידו לעשות את התרגילים ותראו איך הגוף שלכן משתנה מול עיניכן.

 

מפורסם באתר  Fn1   הקישור למקור חובה. 

דירוג:
12345
קולות: 79
ספרו לחברים: