03/05/2012 09:04091

מהם הדברים, פרט לאוכל, שמפריעים לנו לרזות?

 

מצד אחד נדמה שהנושא של ההרזיה כבר נחקר מכל הכיוונים, אך יחד עם זאת חוקרים כל הזמן מגלים דברים חדשים ומרתקים. כך למשל הם גילו שההרזיה תלויה לא רק בדיאטות ובתזונה נכונה אלא גם בגורמים רבים אחרים שאפילו לא חשבנו עליהם.

שקט

החוקרים האמריקנים גילו ששקט הוא אחת הדרכים היעילות להלחם באכילת יתר. הם גילו שנשים שנמצאות כל הזמן בסביבה רועשת אוכלות הרבה יותר מנשים שעובדות בסביבה שקטה. הסיבה לכך היא שלרעש יש השפעה שלילית וסטרסוגנית על בני אדם והאכילה עוזרת לאנשים להלחם בלחצים שהוא יוצר.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכן במקום להדליק טלויזיה או מוזיקה מייד עם חזרתכן הביתה, נסו פשוט להיות קצת בשקט. כך תוכלו לנוח, להפטר מהסטרס ויחד איתו מהתיאבון המיותר.

ריח טוב

החוקרים מהולנד מצאו שלא רק כמות האוכל וכמות הקלוריות שבו משפיעות על תחושת השובע אלא גם הריח. מנות עם ריח חזק וטוב משביעות הרבה יותר ממנות ללא ריח או טעם מובהק.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכן קחו את זה בחשבון כשאתן בוחרות את האוכל: אם, למשל, מתחשק לכן לאכול גבינה, תבחרו את הסוג הרך עם ריח חזק ונעים. זה נכון גם לגבי מאכלים אחרים – תבלינים וירק יעזרו לכן לחזק את הריח.

צילומים של שמנים

פסיכולוגים טוענים שבמקרה של הרזיה המוטיבציה השלילית הרבה יותר יעילה ממוטיבציה חיובית. לכן הם ממליצים לתלות על המקרר לא את התמונה בה אתן יפות וחתיכות אלא תמונה מעובדת בפוטושופ בה אתן נראות כאלו משקלכן הוא 150 קילו לפחות או תמונות של אנשים שמנים אחרים. המחקרים הראו שמוטיבציה שלילית גורמת לנשים לאכול פחות, מאשר חלומות על משקל נמוך ובטן שטוחה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

במדינות מסויימות קיימות קבוצות תמיכה, בה מציעים לכל המשתתפים ללעוס את המזון ולאחר מכן לירוק אותו לתוך גיגית. הגיגית עוברת בין האנשים ומתמלאת תערובת דוחה שנועדה להמחיש את התוצאות של זלילה בלתי מרוסנת. אין ספק שזהו מראה מגעיל ודוחה ורוב הסיכויים שתראו אותו מול עיניכן כל פעם שתרצו להתפנק בסנדויץ` עתיר קלוריות.

סידן

החוקרים הצרפתיים הגיעו למסקנה שאחת הסיבות לתיאבון לא מרוסן הוא מחסור בסידן, שמגביר את המשיכה למזונות עתירי קלוריות. המחקרים הראו שצריכה של סידן בכמות שדרושה לגוף עוזרת לא רק להפחית את התיאבון אלא גם להוריד משקל עודף ללא כל מאמץ נוסף או הגבלות באוכל.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

במחקר השתתפו שתי קבוצות של נשים שעשו אותה דיאטה. מסתבר שנשים שצרכו תוך כדי דיאטה 1200 מ"ג סידן הרזו פי 6 מאשר נשים שלא צרכו סידן!

זאת הסיבה שכדאי לשים לב לא רק על הרגלי אכילה אלא גם על הרגלים אחרים. האתר שלנו יעזור לכן להתעדכן בכל החידושים בעולם ההרזייה.

 

מפורסם באתר  Fn1  הקישור למקור חובה.

דירוג:
12345
קולות: 91
ספרו לחברים: