04/12/2012 17:32160

דיאטת בזק – לרדת שתי מידות בשבעה ימים

 

רוב נשים שואפות להוריד את הקילוגרמים המיותרים לקראת הקיץ אבל גם החורף המתקרב במהרה דורש לא פחות תשומת לב. המשקל עדיין לא מראה את המספרים הרצויים ואתן עדיין לא יכולות להכנס לשמלה השחורה הקטנה! אל דאגה! אנו כבר נתקן את המצב!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

המומחים לתזונה פיתחו תוכנית חדשה לירידה מהירה במשקל. היא מתוכננת לשבוע אבל אם תצליחו להחזיק מעמד יותר זמן זה גם לא יזיק לכן. אל תדאגו, לא מדובר בצום והרעבות. מה שצריך לעשות זה לאכול נכון ולספור נקודות. הבסיס של הדיאטה הזו היא מתמטיקה פשוטה. בכל ארוחת בוקר, צהריים וערב מוצעים לכן מספר מנות שלכל מנה יש את הניקוד שלה שקובע את ערך הקלוריות הכללי. במהלך היום אתן יכולות לאכול מה שבא לכן וכמה שבא לכן בתנאי שהסיכום של כל המספרים שתצברו לא יעלה על 26. אם אחרי השבוע הראשון המשקל שלכם מתחיל לרדת בהצלחה תוכלו לפנק את עצמכן בבונוס ולהוסיף עד 7 נקודות כדי לאכול משהו טעים. פירות נמצאים מחוץ לספירה ולא צריך לשמור על שום הגבלה. אז יאללה, בואו נזכר קצת במתמטיקה. 

ארוחת בוקר

1.     דייסה עם פירות יער – 6 נקודות: 30 גר` דייסה לפי בחירה, 150-170 מיל` של חלב דל שומן, 100 גרם פירות יער.

2.     קפה, טוסט, ריבה – 4 נקודות: קפה דל שומן עם אבקת חלב, טוסט אחד (35 גר`) ושתי כפיות של ריבה (10 גר`).

3.     סלמון מעושן וחביתה – 5 נקודות: 70 גר` דג על פרוסת לחם דקה ומעט חביתה. לסיום – סלט פירות.

4.     פסטרמה, עגבניות ופיטריות על האש, חביתה – 4 נקודות: 40 גר` פסטרמה עם ירקות וחביתה משתי ביצים.

5.     בננה, דבש, מאפינס – 3 נקודות: 15 גר` דבש עם מאפינס או טוסט בערך 60 גרם. בצד אפשר לחתוך בננה.

6.     קרואסון עם קפה – 6 נקודות: מאפה חמים עם ריבה דלת קלוריות וקפוצ`ינו.

7.     פירות ויוגורט – 3 נקודות: ערבבו בבלנדר פרות יער, בננה (או פירות אחרים לפי בחירה) ויוגורט דל קלוריות.

ארוחת צהריים

1.     סלט קל עם גבינת פטה וחזה עוף – 8 נקודות: חזה עוף עם סלט ירוק בתוספת גבינה בטיבול של רוטב בלסמי. בונוס – בננה.

2.      בשר בקר עם חביתת גבינות – 7 נקודות: לחביתה – 2 ביצים וגבינת צ`דר (20 גרם), פירות.

3.     פסטה עם סלט – 7 נקודות: תוסיפו לפסטה את הירקות שאתם אוהבים ותקנחו בפירות.

4.     תפוח אדמה אפוי בקליפה עם גבינה וסלט – 7 נקודות: תפו"א אפוי עם גבינה מפוזרת מעל, סלט עם כרוב וגזר, לטבל בשמן או מיונז לפי טעם.

5.      פול וטוסט עם גבינה – 6 נקודות: לחם דגנים (35 גרם) עם פול אפוי וגבינה (30 גרם), אפרסק לקינוח.

6.     לחם עם גבינה ופסטרמה– 5 נקודות: ניתן להוסיף גזר ועגבניות, לשתות מיץ טבעי

ארוחת ערב

1.     ריזוטו צמחוני קל – 10 נקודות: בצל קצוץ דק, פלפל, שום ופטריות לבשל מספר דקות, להוסיף לתוך סיר אורז, לכסות ולבשל כ – 20 דקות. להגיש עם גבינה.

2.     פסטה בולונז – 11 נקודות: ניתן להשתמש בספגטי או בסוגי פסטה אחרים ולאכול אותם יחד עם גבינה.

3.     אורז בקארי – 8 נקודות: למנה זו כדאי לקחת אורז שחור. לקינוח – סלט פירות.

4.     פיש אנד צ`יפס – 9 נקודות: דג אפוי בלימון עם צ`יפס. ניתן לטבל בקטשופ.

5.     קדירת בקר – 8 נקודות: 125 גרם בשר בקר עם גזר. לקינוח –ג`לי (125 גרם) ומיץ סחוט טבעי.

6.     אטריות עם פירות ים – 10 נקודות: אטריות עם שרימפס (או פירות ים אחרים לבחירתכם) עם ירקות. לקינוח – תות שדה בשוקולד.

 

תקראו את מגזין האופנה  Fn1  ותמיד תוכלו לשמור על גזרה חטובה. 

דירוג:
12345
קולות: 60
ספרו לחברים:
חייבס05, דצמבר, 2012

2 מידות הן שוות ערך לכ14 ק"ג. אני רוצה לראות מי אוכל את כל המשמנים האלה שלמעלה ומרזה כך. בעצם, אני רוצה לראות מי לא תאכל כלום ותרזה כך בשבוע. כתבה מטופשת והזויה.