18/12/2012 16:12049

grazing זה לא דיאטה, זה אורח חיים

 

בזמן אחרון, הדיאטה הזו, שלא דורשת מאנשים להרעיב את עצמם או לאכול כמויות מזעריות של אוכל הופכת להיות יותר ויותר פופולארית. העיקרון הוא לא לאפשר לגוף לחוש רעב ולאכול לעתים תכופות ככל האפשר.

הדיאטה מבוססת על פיזיולוגיה של הרעב שמופיע אצל כל אחד מאיתנו לפי פרקי זמן מסודרים. לתחושה הזו אין שום קשר לגודל של מנה שאכלתם בפעם האחרונה. כדי שתחושת הרעב לא תופיע, צריך לאכול לעתים קרובות אבל במנות קטנות. לכן שם של הדיאטה הוא "grazing" שבתרגום מאנגלית משמעותו "נשנוש".

היום יותר ויותר אנשים שמים את הדיאטה הזו כבסיס לתזונה יומיומית שלהם. היתרונות של הדיאטה: קל יחסית לעשות אותה, היא יעילה ולא משפיעה על המצב הנפשי של האנשים העושים אותה. כמו כן אתם לא צריכים לקנות מוצרים דיאטטיים מיוחדים או לסבול ממחסור באוכל. מספיק להקפיד על כמה כללים ותוכלו להשיל בקלות כ – 5 קילוגרמים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הכלים של דיאטת grazing:

 

 

 

1.     יש לאכול מנות קטנות לעתים קרובות. כך תוכלו להקטין את הכמות של המזון היומי שלכם בכ- 15%.

2.     לא צריך לוותר על ארוחת בוקר, הרי הארוחה הזו היא האחראית על ההתחלה של פעילות של הגוף מתחילת היום.

3.     את המנות המשביעות עדיף לאכול בצהריים ולהשאיר לערב את המנות הקלות יותר. אסור לאכול אחרי שעה 18 בערב.

4.     כל נשנוש צריך להיות לא יותר מ-100 קלוריות.

5.     כל יום חייבים לשתות כמות מספקת של נוזלים, הרי הם אלו שאחראים על חילוף החומרים בגוף. על כל  קילו של משקלכם אתם חייבים לשתות 30 גרם נוזלים: מים, תה או תמציות צמחים למיניהן.

6.     חייבים לעשות פעילות גופנית – כך תוכלו לחטב את הגזרה שלכם.

7.     אל תשכחו ששינה טובה היא מתכון בדוק לבריאות טובה. כאשר בן אדם ישן, גופו מפריש חומר שנקראה מלטונין והוא מפרק את השומנים בגוף. אם אדם לא ישן מספיק הפעילות הזו משתבשת והתהליכים הטבעיים המתרחשים בגוף נפגעים.

 

אם תקפידו על הכללים הללו תוכלו לחטב את גופכם ולשפר את בריאותכם. שימו לב שדיאטה כזו יכולה ממש להפוך לאורח חיים חדש שלכם.

דירוג:
12345
קולות: 49
ספרו לחברים: