22/08/2012 09:510102

עצות הדיאטנית – בטן שטוחה מושלמת

 

כל אישה רוצה בטן שטוחה ויפה אבל לעתים זה קשה אפילו לבחורות רזות. כמובן שמשקל תקין ופעילות גופנית הן הערבות לגוף חטוב, אבל יש עוד כמה דברים שיעזרו לכן להגיע לבטן שטוחה.

פחות עצבים

רופא הולנדי יעקוב סיינדל טוען שהורמון קורטיזון שאחראי על הדחק גורם לצבירת שומן דווקא באזור הבטן. לכן השתדלו להמנע ממצבי לחץ, נסו כמה פעמים ביום לנשום עמוק ולעשות הרפייה לפחות ל-3-5 דקות.

פחות אלכוהול

גם אלכוהול גורם לעלייה של קורטיזון בדם, טוען ד"ר סיינדל, שלא לדבר על כך שיש בו קלוריות מיותרות. לכן עדיף לעבור לתה ירוק – הוא הרבה יותר בריא לגוף!

לא לסיגריות

במחקרים שנעשו לאחרונה נמצא שאצל אנשים מעשנים יש יותר הצטברות של שומן באזור הבטן מאשר אצל הלא מעשנים. זה מנוגד לתאוריה הטוענת שלאנשים מעשנים יותר קל לשמור על הגזרה.

יותר סיבים תזונתיים

סיבים תזונתיים לא רק עוזרים לשמור על המשקל בכך שמפחיתים את תחושת הרעב אלא גם משפרים את העיכול. פירות, ירקות ודגנים עוזרים למזון לנוע במעיים בלי להתעכב באיזור הבטן.

ploskiy_jivot_1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

יותר מים

אחת הסיבות לבטן תפוחה אצל נשים היא נפיחות טבעית לפני הווסת. תשתדלו לשתות כמה שיותר מים – זה יעזור לכן להפטר מהבטן התפוחה בלי לפגוע בשאר הגוף.

שימו לבליציבה

אם אתן לא הולכות זקוף, לבטן אין ברירה אלא לבלוט החוצה. החזיקו את הגב זקוף, כתפיים ישרות ואל תשכחו למשוך את הבטן מעט פנימה – עשו זאת כל פעם שאתן נזכרות ועם הזמן התהליך יהפוך לטבעי בדיוק כמו הנשימה עצמה.

וכמובן זכרו שלא כל פעילות גופנית תעזור לכן לשרוף את השומנים המיותרים. כמה שלא תעשו כפיפות בטן כדי לזכות ב"ריבועים" המיוחלים,אף אחד פשוט לא יראה אותם מתחת לשכבת שומן. לכן חשוב לעשות גם פעילות ארובית ופעילויות ספורט אחרות הכוללות מאמץ לב ריאה. השארו יפות וחטובות וגברים לא יוכלו להסיר את עיניהם מהבטן השטוחה שלכן!

 

מפורסם באתרFn1    הקישור למקור חובה.

דירוג:
12345
קולות: 102
ספרו לחברים: