16/07/2012 22:470105

דיאטת קיץ – סלטים זה טעים!

 

דיאטות רבות מרתיעות את כל אלו שרוצים לרדת במשקל עקב השפעתן השלילית על הבריאות ומבחר מצומצם של מזונות מותרים. במקרה כזה דיאטת סלטים יכולה להיות פתרון מבורך – היא מנקה את הגוף, משפרת את המראה של העור והשיער, הרי מזון צמחי עשיר בתאית, ויטמינים ומינרלים שונים. יתרון נוסף הוא שניתן לגוון ולהשתמש בירקות שונים ולשלב אותם כל פעם בצורה אחרת.

salati_1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

דיאטת סלטים – דיאטה הטעימה ביותר

למרות כל יתרונותיה דיאטת הסלטים היא דיאטה לכל דבר, לכן היא אסורה לנשים בהריון, נשים מניקות ומתבגרים. כל השאר יכולים בקלות לארגן לעצמם שבועיים דיאטטיים בהם יאכלו רק מזונות צמחיים.

במהלך הדיאטה יש לוותר כלל על מלח וסוכר אבל כן ניתן לשתות ריווין דל שומן, תה ירוק ומים עם מיץ לימון.

היתרון הגדול של דיאטת הסלטים הוא שעומד בפניכם מגוון כמעט בלתי מוגבל של אפשרויות ושילובים. את הירקות ניתן לאכול טריים או מבושלים ולא לשכוח כמובן את הירק שלא רק ישפר את הטעם של המנה אלא גם יזרז את חילוף החומרים. ניתן גם לנסות רטבים שונים המבוססים על שמן צמחי מזוכך, שמנת דלת שומן או יוגורט.

את התפריט תוכלו לבנות בעצמכם בהתחשב בהעדפות האישיות שלכם. כדי לתת לכם השראה ואת ה"פוש" הראשוני אנו מציעים לכם תפריט לדוגמא לשבוע הראשון.

salati_2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

היום הראשון

ארוחת בוקר: סלט פירות מאשכולית, תפוז וזיתים, טוסטים, תה ירוק.

ארוחת צהריים: יש לקצוץ דק תפו"א מבושל, מלפפון ובצל לטבל בשמן זית ובזיליקום.

ארוחת ערב: סלט מפלחי תפוזים ובננה אחת ברוטב יוגורט.

היום השני

ארוחת בוקר: סלט ממלפפונים טריים ופלפל אדום, 2 פרוסות לחם, תה ירוק.

ארוחת צהריים: סלט מאורז מבושל עם אננס ברוטב יוגורט, כוס מיץ תפוזים או מיץ משמשים.

ארוחת ערב: 2 טוסטים, סלט ממלפפונים, עגבניות וזיתים, כוס מיץ עגבניות.

היום השלישי

ארוחת בוקר: גבינה לבנה דלת שומן, 2 פרוסות לחם, תה ירוק.

ארוחת צהריים: סלט מצנון, חסה, מלפפונים ופטריות שמפיניון, כוס מיץ תפוחים.

ארוחת ערב: כרע של עוף אפוי בנייר כסף, סלט מסלק מגורד.

היום הרבעי

ארוחת בוקר: סלט מתפוח ירוק, אגס ומנדרינה בטיבול יוגורט, כוס ריווין.

ארוחת צהריים: סלט משעועית, ביצה מבושלת, תירס ופלפל אדום, כוס מיץ עגבניות.

ארוחת ערב: סנדביץ` מלחם מלא, פרוסת פסטרמה דלת שומן ועגבנייה, סלט מגזר ותפוחים, כוס מיץ.

salati_3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

היום החמישי

ארוחת בוקר: 2 פרוסות לחם, סלט מעגבניות ומלפפונים, 1 ביצה מבושלת, עלי חסה, כוס תה ירוק.

ארוחת צהריים: קורנפלקס עם פירות ברוטב יוגורט, כוס מיץ.

ארוחת ערב: גבינה לבנה, 2 טוסטים, סלט סלרי וצימוקים.

היום השישי:

ארוחת בוקר: קורנפלקס עם יוגורט, 1 בננה, 2 טוסטים

ארוחת צהריים: סלט מתפו"א מבושל, פלפל אדום, בצל ואפונה בטיבול שמן זית, כוס מים מינרלים לא מוגזים.

ארוחת ערב: סלט מפסטרמה דלת שומן, מלפפון וגזר עם אגוזי לוז, כוס מים מינרלים.

היום השביעי

ארוחת בוקר: גבינה לבנה עם חתיכות אננס, 2 פרוסות לחם, כוס ריווין

ארוחת צהריים: סלט טונה עם גרגירי תירס ושמיר, כוס תה ירוק

ארוחת ערב: סלט כרוב אדום, ירק ופרוסות מלון, כוס תה ירוק

כמו שאתם רואים המבחר הינו גדול למדיי וניתן לנסות שילובים שונים. הפעילו את הדמיון שלכם ותיהנו מדיאטת קיץ קלה וטעימה!

 

מפורסם באתר  Fn1  הקישור למקור חובה.

דירוג:
12345
קולות: 105
ספרו לחברים: