02/10/2012 10:46196

דיאטה – הרזייה טעימה

 

למרות שהקיץ כבר נגמר ולא נלבש בגד ים עד השנה הבאה, אנחנו עדיין צריכות לשמור על המשקל ולהיראות מושכות ומטופחות.

אין מה להגיד, גם השומרות המקפידות ביותר נוטות "לחטוא" מידי פעם במהלך חופשות הקיץ והחגים. זאת בדיוק הסיבה שעכשיו צריך לקחת את עצמנו בידיים ולהשיל את הקילוגרמים המיותרים. מגזין האופנה  Fn1עשה סקירה של דיאטות יעילות וטעימות שאקטואליות במיוחד בעונת הסתיו.

דיאטת אבטיח: 7 ק"ג ב – 5 ימים

Description: http://ladynews.com.ua/static/files/gallery_uploads/images/%D0%B0%D1%80%D0%B1%D1%83%D0%B7.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מומלץ לעשות את דיאטת האבטיח במשך לא יותר מ – 5 ימים כוון שזוהי מונו דיאטה שבמהלכה מותר לאכול אך ורק אבטיח. אבל גם צריכת האבטיחים היא מוגבלת וכל יום מותר לאכול כמות המחושבת לפי הנוסחה הבאה: 1 ק"ג אבטיח ל – 10 ק"ג משקל. כלומר אם המשקל הוא 80 קילו אז יש לאכול לא יותר מ – 8 ק"ג אבטיח ביום.

 

 

אם אתן אוהבות אבטיחים סביר להניח שהדיאטה תעבור עליכן בקלות ובנועם ותוכלו לאבד כ- 7 ק"ג ב – 5 ימים. הסיבה לירידה המהירה היא בין היתר בכך שהגוף נפטר מהמון נוזלים מיותרים. הדיאטה הזו יעליה גם מבחינת ניקיון הגוף מרעלים למיניהם.

חשוב לקחת בחשבון שהדיאטה הזו אסורה לאנשים עם בעיות כליות או דרכי שתן, כוון שהם אלו שנושאים בעומס של פינוי הרעלים מהגוף.

דיאטת מלון – 4 ק"ג ב – 7 ימים

Description: http://ladynews.com.ua/static/files/gallery_uploads/images/%D0%B4%D1%8B%D0%BD%D1%8F.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

דיאטה זו היא רחמנית יותר מדיאטת האבטיח כוון שהיא אינה מונו דיאטה.

 

 

המלון עצמו הוא פרי טעים ובריא והוא עוזר לעיכול של מזונות כבדים ושומניים.

אומנם הדיאטה הזו לא מבטיחה תוצאה מהירה כמו דיאטת האבטיח אבל זה לא אומר שצריך לזלזל בה. כל מי שפעם ניסתה דיאטה יודעת שככל שהירידה במשקל היא איטית יותר כך התוצאה נשמרת לאורך זמן.

בואו נעבור ביחד על התפריט היומי של דיאטת המלון:

ארוחת בוקר: כוס תה או קפה ללא סוכר

ארוחת צהריים: מנה גדולה של סלט ירוקת, פרוסה של דג או עוף מבושל או ביצה אחת, כוס גבינה לבנה דלת שומן

בהמשך משעה 16:00 עד 21:00 מותר לאכול אך ורק מלון לפי חישוב הבא: 1 ק"ג מלון ל – 30 קילו משקל.

דיאטת תירס: 4-5 קילו ב – 4 ימים

דיאטה זו הינה חמורה ו"מרעיבה" יחסית אבל היא מבטיחה תוצאות מיידיות. היא מתאימה במיוחד לאנשים שצריכים לרזות מהר וביעילות.

תפריט של דיאטת תירס:

יום ראשון: 400 גר` תירס (בערך שני קלחים) ביום. רצוי לחלק את הכמות הזו ל – 4 מנות. בנוסף מותר לכן לאכול 1 פלפל אדום, 1 גזר, עגבנייה, מלפפון, תפוח או קיווי. מותר להוסיף גם בצל או ירק. את כל המצרכים אפשר לאכול בנפרד או להכין מהם סלט.

יום שני: בדיוק כמו הראשון

יום שלישי: הכל אותו דבר, רק שכמות התירס יורדת ל – 200 גר` ובמקום ניתן להוסיף 150 גרם פטריות.

יום רביעי – בדיוק כמו היום השלישי

 

צוות של מגזין האופנה  Fn1   מאחל לכן בריאות וגזרה חטובה!

עקבו אחרי הכתבות שלנו ותמיד תהיו מעודכנות בדיאטות והמלצות של מומחים לתזונה.

דירוג:
12345
קולות: 96
ספרו לחברים:
מירי11, October, 2012

טוב האמת זה ניראה אכזרי מידיי!