15/01/2012 10:170107

אופנה על ארבעה גלגלים

 

אחד האלמנטים הבולטים שצריך ללוות כל אישה מכובדת ואופנתית, זהו רכב. לאחר צבירת אומץ, כסף ורישיון, מגיע שלב הרכישה של מפלצת בעלת ארבעה גלגלים ואלפי אביזרים מסבכים. במהלך הרכישה, מתרבות השאלות מהאופרה – ומה בדיוק מתאים לי? איזה מודל הוא הכי "באופנה"? לעצתו של מי להקשיב?

אם נצא מנקודת הנחה, שבחלומך הוורוד לא ראית "למבורגיני", "פורשה" או כל אוטו אחר של מיליונרים, מיד נפנה למכוניות שנמצאות בטווח המחירים ה"סולידיים" ואפילו לכאלה, שניתן לרכוש ביד שנייה ולא לחשוש מייבוא של גרוטאות מבישות.

בצענו סקר בנושא, התייעצנו עם בחורות הנוהגות "בסטייל" וכעת, נשמח להתחלק במידה מהכביש:

אופנה על ארבע גלגלים – What’s in?

בחירה ראשונה: "Honda" (יפן) - יצרנית הרכב האמינה ביותר. הנהיגה בה יכולה להידמות לשייט רגוע ומהנה. מאותו רגע שנכנסת אליה, כבר מרגישה אווירת הנוחות והרוגע, שהיא משדרת. תחושת הרוגע, הביטחון וקלות בשירות לא משתנים, גם אם מדובר ביד שנייה או שלישית – "הונדה" הייתה ותישאר מספר אחת!

יתרונות : חיי המנוע הארוכים, בטיחות, מראה חיצוני (מאסיבי בצורה אלגנטית, אובאלי בעדינות), חסכוני בדלק, עמיד בלחץ וזול יחסית בשירות. נחשבת לאחת המשפחתיות המהירות ביותר בשוק.

חלומה של אישה: אלגנטית וקרייריסטית. נועד ליצור את הרושם הייצוגי, של משהי ששואפת קדימה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בחירה שנייה:  (גרמניה) -  ה-DNA  שלה זאת הדינמיות. יותר מדברת לקהל הרגיל, אך פונה גם לנישות ייחודיות ומייצרת גם רכבי פאר ושטח. מכוניותיה זוכות גם כן, לתדמית של איכות גבוהה ולמספר קטן של תיקונים מצטברים.

יתרונות: עיצוב מכובד, בעלת פרופורציות שיוצרות מראה נעים והורמוני, מאיצה ומושכת היטב בעליות.

חלומה של אישה: שרוצה לעשות רושם של "Femme Fatale", אוהבת לבלוט ולחשוף את האופי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בחירה שלישית: "Audi" (גרמניה) – אחד היצרני רכב הוותיקים בגרמניה. בעלת אופי של מכונית פרמיום, תותחית במרוצי ראלי, בעלת עוצמה גבוהה של בלימה ותפוקה הגדולה ביותר מכל מנוע דיזל בעולם. כמובן, רכב זה מתקרב יותר לנישה של פאר, לכן שירותו יקר יחסית לאדם פרטי. ופרקטי.

יתרונות: ספורטיבית, בעלת צורה מרובעת קומפקטית וסלון פנימי נוח, לא עוצרת בפני אף מכשול.

חלומה של אישה: אוונגרדית, הרפתקנית, לא עוצרת בפני אף מטרה ותמיד נלחמת בזמנים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בחירה רביעית:  “Alfa Romeo”(איטליה) – אטרקטיבית, מושכת מבטים, רצה למרחקים ארוכים, בטוחה בעצמה ואפילו מונעת תאונות.

יתרונות: מאוד מושקעת מבחינה תדמיתית, בעלת מדיניות שיווקית נועזת, קלת משקל וחתיכה בכל מראה, בכל כיוון ובכל צורה.

חלומה של אישה: סקסית, נועזת, שאוהבת להיבדל ומשקיעה את כולה בלוק וסטייל. רק  על פי הצבע הטיפוסי של המכונית (אדום), ניתן להבין למי היא אכן יכולה להתאים.

 

 

 

 

 

 

 

 

בחירה חמישית: "Mitsubishi" (יפן) – ללא צל של ספק, זה הרכב האוניברסלי לכולם.

יתרונות:  כלי נהיגה בטיחותי, בעל מראה חיצוני טרדיציונלי, בעל אמינות ושירות טוב, מושלם לאווירה משפחתית וטיולים בשטחים.

חלומה של אישה: שאוהבת את הדברים מהסוג "פשוט ובטעם טוב". ללא מראה צעקני או נטייה אגרסיבית – אוטו כזה יכול להשתלב מצוין אצל משהי שאוהבת לקחת כל דבר בפרופורציה – כגון השילוב בין הסטייל האישי לסטייל הרכבי. ושגם כן נמצאת בחוסר וודאות לאן החיים ייקחו אותה עוד רגע...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אלה היו הדוגמאות הנפוצות ביותר. כמובן, זה לא סוף פסוק ואתן מוזמנות להמשיך את החקירה בשוק הרכבים. העיקר לעשות את זה באופן עצמאי או בעזרת התייעצות לא נדחקת מהצד הגברי. תזכרו: אתן אלה שמתאימות את הרכב ומחזיקות את ההגה, ולא הגבר שבוחר לרוב לפי סדרי עדיפויות שלו. במידה ומדובר בבחירה משותפת: תלמדי להגיע לסוג של קונצנזוס ויחד עם זה, תלמדי לעמוד על שלך. בכל אחת מהבחירות המפורטות לעיל, ישנה גישה מספקת לשני המינים. אז שלא יבואו לכן בתירוץ כגון "אוטו של בנות".

 

שתהיה לכן בחירה אופנתית ובטוחה!

 

הבלוג של אווה קורילנקו

דירוג:
12345
קולות: 107
ספרו לחברים: