12/02/2012 15:45190

קוקה - קולה אופנתית

 

כבר מזמן ידוע שרוב האנשים על כדור הארץ אוהבים את המשקה החום והתוסס. לאף אחד לא איכפת שהוא לא בריא ומזיק לקיבה. קוקה-קולה הוא משקה אופנתי, וזה אומר הכל.  

במשך שנים רבות מותג קוקה-קולה עבד בשיתוף פעולה הדוק עם המעצב המדהים קארל לגרפלד שיצר סדרות  מוגבלות בלתי נשכחות של דאייט קולה שהייתה מיועדת במיוחד לנשים שרוצות גם לשמור על הגזרה וגם ליהנות מהמשקה הטעים.

אבל בשנת 2012 הגיע הזמן לשינוים ולהיכרויות חדשות. המותג הזמין מעצבת חדשה, דיאנה פון פירסטנברג שמה, כדי לעצב סידרה חדשה של פחיות מיוחדות.                                       

בקרוב מאוד, כבר בפברואר 2012 בסדרה הפחיות ב"לבוש" חדש  תגיע למדפים לשמחת אוהבי קולה רבים.

הסדרה  המיוחדת קוללת סט של 4 פחיות שעולים כ-30 $. אבל סביר להניח שאנשים ללא יתקמצנו, הרי כל הרווחים מהמכירה יועברו לאיגוד הבריאות הלאומית..

יהיה טעות לחשוב שאהבה לקולה היא נחלתם של צעירים בלבד. העניין בסדרה החדשה  הוא רב ביותר ואנשים מכל הגילאים מחכים להזדמנות להחזיק ביד פחית מעצבים ולטעום שוב את המשקה האהוב.

הערת   Fn1  : זו לא הפעם הראשונה שיצרני מזון מפורסמים שוכרים שרותי מעצבים להשקת הסדרות החדשות של מוצריהם. אבל על זה נדבר בהרחבה בהזדמנות אחרת.

 

מפורסם באתר  Fn1   הקישור למקור חובה

דירוג:
12345
קולות: 90
ספרו לחברים:
סיגל ביבר14, February, 2012

האם הסידרה נמכרת גם בישראל? אם כן, היכן וממתי אפשר להשיג אותה?